ACIDE xurde na Universidade de Santiago de Compostela como unha asociación de estudiantes. Case de seguido amplía o seu ámbito e comenza a traballar fora da comunidade universitaria e constitúese no ámbito autonómico.

De caracter multidisciplinal, a día de hoxe está constituida por socios de diversos ambitos pero todos cunha mesma motivación, poñer as súas ferramentas a disposición da cidadanía para o desenvolvemento da sociedade.

Ao longo deste anos de recorridos desenvolvimos as nosas accións en ámbitos moi diversos, dende a intervención cultural ate a formación reglada, inda que a maior parte do noso traballo centrouse na parte da formación e divulgación medioambiental.