Ao longo dos anos que leva en funcionamento a asociación levamos a cabo colaboracións con diversas institucións, públicas e privadas, co fin de crear sinerxías e traballar en común nun mesmo obxectivo.
Despois de mais de un lustro de recorrido dende que ACIDE se fundou tivemos o pracer de poder colaborar con profesionais multidisciplinais en diversos ámbitos cos que non fixemos outra cousa máis que aprender e mellorar a sombra da súa experiencia, dende logo devecemos polas seguintes colaboracións que poidan xurdir.
Se crees que podemos serche de axuda en algo non dubides en poñerte en contacto con nos co.